Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2007

sneaking previews, Νύχτες Πρεμιέρας (5)

Manufacturing Dissent: Uncovering Michael Moore
Κριτική στις πράξεις και τα έργα (ντοκιμαντέρ) του M.Moore, ο οποίος σίγουρα δεν είναι άγιος, αλλά λες όντως να βοήθησε να κερδίσει ξανά ο Μπους προκειμένου να έχει υλικό να γυρίζει ταινίες και να μην πέσει στην αφάνεια;; Απ΄την άλλη, ποτέ δεν ξέρεις.
Η ατάκα: Το μοντάζ παίζει σημαντικό ρόλο στο πώς θα πεις αυτά που θες σε μια ταινία, αλλά τα γεγονότα παραμένουν γεγονότα.
Μου άρεσε; Δίνει μια διαφορετική οπτική γωνία στην περίπτωση Michael Moore, αλλά δεν είναι και για Πούλιτζερ.
Τι θυμάμαι; Τον Moore αδύνατο, στα νιάτα του.



Teeth
Εφηβικά αστεία, προβλέψιμη εξέλιξη, απλοϊκό στη σύλληψη, παρόλαυτα, βλέπεται με χιούμορ και… κατανόηση.
Η ατάκα: Vagina Dentata!
Μου άρεσε; Τολμώ να πω, πολύ.
Τι θυμάμαι; Άστο καλύτερα…


This is England
Απλή ταινία, περιεκτική και καλογυρισμένη, κι ας μην έχει κάποιο περίτεχνο σενάριο ή σκηνοθεσία να επιδείξει. Ωραία τοπία, κινηματογραφικές φάτσες, μαθήματα Ιστορίας και μια μικρή ανθρώπινη ιστορία ανάμεσα σε όλα αυτα.
Η ατάκα: This is England!
Μου άρεσε; Ναι.
Τι θυμάμαι; Τον μικρό, αλλά θαυματουργό Thomas Turgoose.


I’m not There
Ενδιαφέρουσα η ιδέα μιας μη-γραμμικής, μη-προσωποπαγούς βιογραφίας, αλλά από κει και πέρα, η ταινία είναι βαρετή και ανοικονόμητη. Κρίμα την ώρα που ήμουν κλεισμένη μέσα στην αίθουσα!
Η ατάκα: Να μην δημιουργείς τίποτα. Θα παρερμηνευθεί έτσι κι αλλιώς.
Μου άρεσε; Προφανώς όχι.
Τι θυμάμαι; Την Kate Blanchett και την Charlotte Gainsbourg.

Hairspray
Feelgood remake του γνωστού κινηματογραφικού/θεατρικού έργου. Θέα ο Τραβόλτα αλλά ακόμα πιο θεά η Queen Latifah!
Η ατάκα: I'm a bad, bad girl who needs to be punished. (κι άλλες πολλές)
Μου άρεσε; Ναι, ήταν πολύ ευχάριστο.
Τι θυμάμαι; Την έμφυτη χάρη και τσαχπινιά της πληθωρικής Nikki Blonsky. Ντάξει, κι ο Zac Efron όταν μεγαλώσει θα γίνει ωραίο παιδί...

Δεν υπάρχουν σχόλια: