Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007

sneaking previews, Νύχτες Πρεμιέρας (4)

Control
Ο Ίαν έχασε τον έλεγχο και τα έκανε όλα σμπαράλια. Τουλάχιστον, άφησε πίσω μερικά συγκλονιστικά τραγούδια.
Η ατάκα: Don't walk away, in silence…
Μου άρεσε; Δεν ενθουσιάστηκα.
Τι θυμάμαι; Τι άλλο, τα τραγούδια των Joy Division.




Grace is Gone
Ο αντιπαθής Cusack δίνει ρέστα σε αυτή την ταινία, που μου θύμισε Little Miss Sunshine (χωρίς τη σκηνή των καλλιστείων).
Η ατάκα: Why did she have to go there?
Μου άρεσε; Είναι πολύ όμορφη ταινία - και πολύ ενδιαφέρουσα η αναστροφή των ρόλων, η γυναίκα στα αναχώματα, ο άντρας σπίτι να περιμένει. Στο τέλος όμως το γυρίζει στο μελόδραμα και το χαλάει λιγάκι…
Τι θυμάμαι; Την Shélan O'Keefe και τη σκηνή στην παραλία.


Life Can Be so Wonderful
Παρακολουθώντας τις 5 ταινιούλες, συνειδητοποιείς ότι αν μη τι άλλο, οι γιαπωνέζοι δεν γυρίζουν μόνο διεστραμμένα φιλμ. Ίσως γιαυτό, το συγκεκριμένο να ήταν τελικά βαρετό.
Η ατάκα: Poetry cinema in 5 stories.
Μου άρεσε; Δεν βρήκα κάτι να με αγγίξει.
Τι θυμάμαι; Την ιστορία των δύο εραστών.

Le Scaphandre et le Papillon
Αληθινή και συγκλονιστική ιστορία ενός πολύ γενναίου ανθρώπου. Ευτυχώς, δεν έχει ίχνος μελοδραματισμού. Ωραία σκηνοθεσία (για ένα τόσο θλιβερό γεγονός...), ωραίες ερμηνείες.
Η ατάκα: E,S,A,R,I,N,T...
Μου άρεσε; Ναι, κι ας σε κάνει να θες να κόψεις φλέβες.
Τι θυμάμαι; Την οπτική μέσα από το αριστερό μάτι..



Ginger
Ταινία γ' διαλογής και κάτω, αλλά γελάς με τις χαζές ατάκες και τα σκηνοθετικά λάθη (αξεπέραστη η σκηνή με το δάχτυλο).
Η ατάκα: Άπειρες! Κάθε σκηνή και ατάκα.
Μου άρεσε; Μα, καταρχήν, αυτή που πρωταγωνιστεί είναι και κακάσχημη!?!
Τι θυμάμαι; Θέλω να ξεχάσω τις χαζομάρες που είδα.


Cannibal Holocaust
Βαρέθηκα και έφυγα στη μέση. Προφανώς το "καλό" ήταν μετά, αλλά έλα τώρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: