Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

computer, not o.k.

Ερωτήσεις/παρατηρήσεις σχετικά με υπολογιστές που μου κάνουν στο γραφείο, και μου φαίνονται αστείες (αλλά δεν είμαι κομπιουτεράς, ούτε προγραμματίστρια):
  • Ξέρεις μια μάρκα Dell; Μου πήραν τον παλιό υπολογιστή (οκτώ ετών, με οθόνη-μπαούλο) και μου έφεραν αυτόν τον φλατ, αλλά νομίζω η ανάλυση δεν είναι το ίδιο καλή.
  • ΣΟΣ, μπορείς να έρθεις να με βοηθήσεις; Θέλω να τυπώσω ένα έγγραφο και μου βγάζει «είναι μόνο για ανάγνωση»!
  • Μου βγαίνει μια γραμμή στη δεύτερη σελίδα, αλλά έχει τόσο χώρο στην πρώτη, πώς να την ανεβάσω επάνω; (πατώντας delete; backspace;…)
  • Τα 24 μέγκαμπαιτ δεν είναι περισσότερα από τα 12 γκίγκα;
  • Μα πού πήγαν τα ονόματα; Όχι ρε γαμώτο, είχα γεμίσει τόσες σειρές και τώρα δεν βλέπω τίποτα!! (σε αρχείο εξέλ, με ενεργοποιημένα τα freeze panes)
  • Για να κάνω αντιγραφή ένα κομμάτι από ένα χαρτί και να το βάλω πάνω σε ένα άλλο χαρτί, πρέπει να τα’χω και τα δύο ανοιχτά;
  • Μπορείς να με βοηθήσεις να βρω κάτι στο γκουγκλ; (και τελικά έψαχνε να βρει σε ποιο σημείο – του υπολογιστή; του εξπλόρερ; - να πληκτρολογήσει www, κλπ)
  • Τι θα κάνω τώρα που άλλαξε η χρονιά και δεν έχω «Αρχεία του 2009»;; (ήθελε να δημιουργήσει ένα νέο φάκελο και να τον ονομάσει αρχεία 2009)
  • Χάλασε ο υπολογιστής, δεν ανοίγει (η παλιά οθόνη είχε ένα «ζουληχτό» κουμπί που αργεί μερικά δευτερόλεπτα μέχρι πάρει μπρος, αλλά ο συνάδελφος το πατούσε απελπισμένος συνέχεια, οπότε δεν έβλεπε κανένα αποτέλεσμα)
  • Το έχεις σπουδάσει το κομπιούτερ, ε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: