Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2007

Are u facebooking 2 me?

Μου αρέσει που:

  • ξαναβρίσκω παλιούς γνωστούς
  • εκεί που νιώθω βαρεμάρα / μοναξιά / κλπ, φίλοι και γνωστοί μου στέλνουν από το πουθενά ποτάκια, δωράκια και λουλουδάκια (και είναι ωραία)
  • ενδιαφέρονται αν έχω καιρό να ανανεώσω το mood
  • μπορώ να χαζεύω τα προφίλ των άλλων
  • α, ο τάδε παντρεύτηκε και έκανε και παιδί! Πω πω…
  • μαθαίνω σε ποια πόλη θα έπρεπε να ζήσω, με ποιόν σελέμπριτι ταιριάζω, ποιος χαρακτήρας από τα Friends είμαι, τι έργο τέχνης θα ήμουν, τι ναρκωτικό είμαι, σκύλος ή γάτα, νορμάλ ή όχι, κλπ
  • ενισχύθηκε η κοινωνική μου ζωή (χα, βλέπε πάσης φύσεως reunions)
  • με ένα εικονίδιο μπορώ να εκφράσω ό,τι δεν θα έλεγα ούτε με 1000 λέξεις
  • δεν είμαι πια 20 χρονών για να μπλεχτώ σε ένα κυκεώνα διαδικτυακών και εντελώς εικονικών σχέσεων
  • υπάρχουν οι υπενθυμίσεις γενεθλίων και έτσι δεν ξεχνάω κανέναν πια - αν γινόταν να βάζανε και τις ονομαστικές εορτές θα ήταν ακόμα καλύτερα
  • φέτος στόλισα όσο νωρίς ήθελα το χριστουγεννιάτικο δέντρο (πρώτα ον-λάιν και μετά σπίτι μου :)
  • είναι ένα κοινωνικό μέσο χασίματος χρόνου, ειδικά όταν θες ουσιαστικά να χαθείς από τους πάντες και τα πάντα...

Δε μου αρέσει που:

  • κολλάνε τα applications
  • πρέπει κάθε τόσο να σετάρω το mood μου. Αμάν ρε παιδί μου, είπαμε, έχω κατάθλιψη, άσε με στην ησυχία μου!
  • στέλνουν κάθε τρεις και λίγο spam Yes στο r u interested
  • οι άλλοι μπορούν να παρακολουθούν τη ζωή μου («είδα ότι ψάχνεις δωμάτιο, αλήθεια πού σκοπεύεις να πας τα χριστούγεννα;»)
  • μου στέλνουν σωρηδόν προσκλήσεις για άσχετα νέα applications – συνήθως δέχομαι, αλλά σπάνια τα χρησιμοποιώ
  • κάνω τεστάκια για να δω πόσο ταιριάζω σε διάφορους τομείς με το πρόσωπο που μου έστειλε την πρόσκληση, ενώ ξέρω από πριν την απάντηση
  • δεν είμαι πια 20 χρονών και να έχω τη δυνατότητα να γνωρίσω κάποιον χωρίς να χρειαστεί αναγκαστικά και να τον συναντήσω (αν τελικά δε γουστάρω)
  • με καλούν σε βαρετά reunions…
  • τι σκτ φωτό να βάλω στο προφίλ μου;;;
  • που έχουν χαζο-αμερικανιές τύπου gingerbread cookies. Κουραμπιέδες και μελομακάρονα είναι πιο νόστιμα, παγκοσμιοποίηση sucks!
  • είναι ένα ασύστολο χάσιμο χρόνου…

Δεν υπάρχουν σχόλια: