Κυριακή 11 Μαρτίου 2007

Πήγα να δω το «300» - είμαι καλά γιατρέ μου;

  1. Με πήγαν, δεν πήγα από δική μου επιλογή.
  2. Με έχουν πιάσει τύψεις αν πρέπει να το λέω δημόσια ότι είδα αυτή την ταινία.
  3. Δεν ξέρω τι να απαντήσω όταν με ρωτάνε «σου άρεσε η ταινία?» (από το παραπάνω συνάγουμε ότι, παρά τις τύψεις μου, παραδέχομαι δημόσια ότι την είδα!).
  4. Το Sin City μου είχε αρέσει.
  5. Μου άρεσε επίσης το σκουλαρίκι-μάσκα που φορούσε ο Ξέρξης, να ψάξω αν μπορεί να μου το φτιάξει κάποιος (να το βρω έτοιμο, δύσκολο το κόβω).
  6. Μέσα στο αυγουστιάτικο κατακαλόκαιρο, ο Λεωνίδας που το βρήκε το μηλαράκι που έτρωγε στα χαρακώματα; Φυσικά, οι αρχαίοι Έλληνες ήταν τόσο προχώ που μπορεί να είχαν εφεύρει το θερμοκήπιο (να τσεκάρω γουικιπίντια σχετικά).
  7. Η στρατιωτική εκπαίδευση των Σπαρτιατών θα πρέπει να περιλάμβανε πολύωρα sessions σε Power Plate και σολάριουμ, αλλιώς πώς να εξηγήσω τόσα μούσκουλα και τέτοιο μαύρισμα; Α ξέχασα, άκυρο το μαύρισμα, Αύγουστο στην Ελλάδα διανύουμε.
  8. Ώστε, για να γίνει ομοιόμορφο το μαύρισμα έβγαιναν στη μάχη μόνο με ένα δερμάτινο σωβρακο-σορτσάκι οι Σπαρτιάτες!; Βεεεέβαια, έτσι εξηγείται που οι Πέρσες είχαν καλυμμένο όλο τους το σώμα – είναι μαλάκες, θα κάνουν το μαύρισμα του ταξιτζή/ μηχανόβιου (ανάλογα με την πανοπλία) και θα γίνουν ρεζίλι στην κοινή γνώμη από τα, εμ, σκίτσα που θα στείλουν οι ανά τον κόσμο πολεμικοί ανταποκριτές που είχαν καταφτάσει στις Θερμοπύλες.
  9. Ωστόσο, με την κάπα / σαμάρι / οδοκαθαριστήρα, ο Σπαρτιάτης οπωσδήποτε θα αντιμετώπιζε πρόβλημα μαυρίσματος στην πλάτη, άρα θα πρέπει να υπήρχε σολάριουμ τότε, άρα να το κοιτάξω κι αυτό στη γουίκι.
  10. Διαμαρτύρομαι έντονα για την κάπα πάντως, μπορεί το χρωματάκι να ήταν τέλειο και να έδενε με το μαυρισμένο μούσκουλο, οκ, παρέχει και ηλιοπροστασία, αλλά οι γυναίκες να μη δούμε καθόλου γυμνασμένο αντρικό οπίσθιο? Αδικία δεν είναι σκηνοθέτα μου;
  11. Νόμιζα ότι οι Έλληνες αποκαλούσαν τους υπόλοιπους λαούς «βάρβαρους», αλλά θα μου πεις, ο Πέρσης αγγελιοφόρος μπορεί να είχε διεθνή υπηκοότητα ή τελοσπάντων να ήθελε να είναι politically correct, διαφορετικά δεν θα έλεγε στον Λεωνίδα «σταματήστε τους βαρβαρισμούς», αχαχα!
  12. Βγάζω το καπέλο μου στον Peter Jackson - μετά τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, καμία κινηματογράφηση αρχαίας μάχης δεν θα είναι ποτέ ίδια (ή μάλλον, θα είναι ακριβώς ίδια - μπου ρε!).
  13. Ο Λεωνίδας έδιωξε τον Εφιάλτη γιατί ήταν σωματικά δύσμορφος και επομένως ανίκανος να πολεμήσει "σπαρτιάτικα" (και να προστατεύει με την ασπίδα του τον διπλανό του – άνοιξε καμιά γουικιπίντια και συ!), στη μάχη όμως όλοι οι Σπαρτιάτες ξεχύνονται και πολεμάνε ένας-ένας! Τελικά ο Έλληνας από αρχαιοτάτων χρόνων δεν την έχει τη συνεργασία μέσα του, πώς να το κάνουμε;
  14. Εικαστικά είναι ποοολύ ωραία ταινία.
  15. Ωραία η σκηνή της παγίδευσης του λύκου.
  16. Ξέρξης: «Ζέρξις», Λεωνίδας: «Λεονάιντας», Σπάρτη: «Σπάρτα», Μολών λαβέ: «Καμ εντ γκέτ δεμ», Θερμοπύλες: «Hot Gates», αγγλικά: Στρατηγάκης.


2 σχόλια:

Unknown είπε...

Η καλύτερη κριτική που διάβασα για τους 300!
Τρία σχόλια/απορίες:
1. Τέτοιο σκουλαρίκι (σαν του Ξέρξη) είχα να δω από την εποχή των Skid Row και το αλήστου μνήμης video "We Are the Youth Gone Wild". MTV, Αμερικαν τοπ 20 , Άνταμ Κάρι και δε συμμαζεύεται...
2. Αφού οι Θερμοπύλες ήταν "Hot Gates", γιατί ο Εφιάλτης δεν ήταν "Nightmare";
3.Όπως είπε και μια φίλη μου: Η μάχη στις Πλαταιές θα είναι το sequel;

blu note είπε...

1.Άνταμ Κάρι; Τι μνημονικό είναι αυτό χρυσή μου; Πού το θυμήθηκες το παληκάρι; Όπως τα λες είναι, Xerxes/Youth gone wild.
2.Γιατί ο Εφιάλτης ήταν το Γκόλουμ ;)
3.Σωστή η φίλη, αλλά θα πρέπει να αναστήσουν τον Λεωνίδα, πού θα βρουν άλλον στρατόκαυλο από κούνια; Εκτός αν οι Αρχαίοι ήξεραν και κλωνοποίηση..