Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2007

1 το 5

Sister, σηκώνω το γάντι:

  1. Φοβάμαι τη θάλασσα. Νομίζω ότι αν κολυμπήσω σε βαθιά, σκοτεινά νερά, μια μυστήρια δύναμη θα με τραβήξει προς τα κάτω.
  2. Ο πιο αγαπημένος μου δίσκος "όλων των εποχών" είναι το Achtung Baby των U2.
  3. Έχω ερωτευτεί (δυνατά και ανεπανόρθωτα) 2 φορές στη ζωή μου.
  4. Ανακάλυψα την εκπομπή του Πετρίδη στα 11 μου, μια φορά που είχα αρρωστήσει και δεν είχα πάει σχολείο – πέρασα όλη την ημέρα στο σπίτι, ψάχνοντας σταθμούς (δεν υπήρχαν ιδιωτικοί τότε) στο τρανζιστοράκι της μαμάς μου.
  5. «Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω ντετέκτιβ, όπως ο Σέρλοκ Χολμς». (το τι έγινα τελικά... άστο καλύτερα!)

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Νομίζω ότι αυτό που κάνεις τώρα ίσως πλησιάζει λίγο τον ντετέκτιβ! Για τα νερά το θυμάμαι, τι είχα τραβήξει στη Σαμοθράκη η γυναίκα :)